Thursday, May 5, 2011

අවිනිශ්චිත ජීවිතයෙ රස


මම! බොහොම අවිනිශ්චිත මනුස්සයෙක් හුඟක් වෙලාවට,
ඒක පුරුදු උනේ කොහෙන්ද කියන්න මතකයක් නැති උනත්,මම හිතන්නෙ පොඩි කාලෙ ඉඳලා ලැබිච්ච අත්දැකීම් වල ප්‍රතිපලයක් වෙන්න ඇති.
"මචං ට්‍රිප් එකක් යනවා එනවද?" යාලුවෙක් අහනවා,
"බලමු මචං.කවද වගෙද යන්නෙ?.ඊට කලින් දවසෙ කියන්නම්!" මගේ උත්තරය.

මගේ මුලු ජීවිතයම ඔය වගෙ.
කෙල්ලෙක් පස්සෙ ගියත් කවද ඒ කෙල්ල ගැන බලාපොරොත්තු අතඇර ගනිද මන්ද,

"කොහොමද විභාගෙ?" O/L ඉවර වෙච්චි දවසෙ හුඟක් අය අහනවා
"ගනනුයි විද්‍යාවයි "A",අනිත්වනම් මන්දා" මගෙ උත්තරය,
ජීවිතෙ කොච්චර අවිනිශ්චිත උනත් මම මට ඕනි දෙවල නොදැනුවත්වම වගේ කරගන්නවා කියලා තේරුනේ,
ඔය කියන දේවලුත් ඇතුලත්ව මගේ O/L ප්‍රතිඵල ආපු දවසෙ.
ඒක වැඩියෙන්ම දැනුනෙ A/L ප්‍රතිඵල ආපු දවසේ.

ඒ කොහොම උනත් තීරනයක් ගන්න බැරුව දෙපැත්තට වැනෙන ගතිය මගෙ ජීවිතෙ පුරුදු කරපු දක්ශතාවයක් වගෙ,
මූනු පොතේ යාලුවෝ චැට් කරනකොට මගේ ප්‍රියතම උත්තර තමයි,
"මන්දා බන්","අනේ මන්දා"...

ඒ උනාට A/L ප්‍රතිඵල ආපු දවසෙ ඉඳලා මගෙ ජීවිතේ මම හුඟක් ආදරය කරපු,
මාව හුඟක් දෙවල් වලින් ඈත් කරපු,අහිමි කරපු,
අවිනිශ්චිත භාවය ජීවිතෙන් ඈත් වෙලා,
මුලු ජීවිතෙම මෙතනින් එහාට සැලසුම් වෙලා ඉවරයි වගේ,
එහෙම ජීවිතේකින් වැඩක් තියනවද?
සැලසුම් කරපු එකක්?

ආයිත් අවිනිශ්චිතත්වය ජීවිතේට ලං කරගන්න ලොකූ පිස්සු වැඩක් කරන්න තියනවනම්!!!

2 ප්‍රතිචාර!!:

පන්සල් හංදිය said...

අනේ මන්දා...........

Unknown said...

හික් අනේ මන්දා!!!

Post a Comment

කෝ දෙන්න බලන්න පොඩි කොමෙන්ටුවක් :P